U sklopu projekta INNOCULTOUR i u organizaciji JU RERA S.D. – jednog od pet partnera projekta, u Muzeju Staroga Grada će se u ponedjeljak 16. rujna od 11 do 15h održati dvije radionice.
Prva radionica provodi se s ciljem unapređenja promocije i bolje prezentacije turističke ponude etno-eko sela i suhozida otoka Hvara, te razvijanja muzejske ponude, dok je druga interaktivnog tipa uz očekivano uključivanje polaznika u raspravu i komunikaciju o novim načinima prezentacije etno-eko sela turistima, a posebno korištenjem moderne tehnologije, od kojih će neke biti moguće i testirati tijekom radionice.
Predavači i teme:
- Aldo Čavić – Povijesni okvir unutrašnjeg prostora otoka Hvara (prostor etno-eko sela) i njegova baština
- Ivo Duboković – STP pristup u formiranju turističkog proizvoda
- Ivan Grgičević – Revitalizacija naselja Humac na otoku Hvaru
- Ivan Zaninović – Udruga Pjover i etno-eko selo Velo Grablje
Projekt INNOCULTOUR – Innovation and Promotion of Adriatic Cultural Heritage as a Tourism Industry Driver (hrv. Inovativno promicanje jadranske kulturne baštine kao pokretača turističke ponude) želi kapitalizirati iskustva i najbolje prakse prijašnjih projekata u istom području djelovanja s naglaskom na iskustva sa projekata MUSEUMCULTOUR I ADRISTORICAL LANDS (financiranih iz programa Jadranske prekogranične suradnje 2007-2013). Glavni cilj projekta je doprinijeti ravnomjernijem razvoju turizma kroz oživljavanje, promociju i popularizaciju manje poznatih lokaliteta kulturne baštine. Aktivnim sudjelovanjem kreativaca (predstavnika kreativnih industrija), lokalnog stanovništva i dionika koji imaju ulogu u upravljanju i promociji ovih lokaliteta, INNOCULTOUR implementira promotivnu kampanju usmjerenu na mladu populaciju ljudi (turista) koji su zainteresirani doživjeti kulturnu baštinu i njezine skrivene potencijale. Kroz projekt se primjenjuju najbolje prakse uspješne promocije lokaliteta kulturne baštine sa povezanim turističkim sadržajima, koje uključuju primjenu inovativnih pametnih informatičkih ICT alata i provedbu virtualne marketinške kampanje putem društvenih mreža. Zajednički izazov svih partnera je kroz projekt doprinijeti smanjenju utjecaja sezonalnosti, produljenju turističke sezone i diversifikaciji turističke ponude.
U nastavku pogledajte kratki film koji je nastao u sklopu projekta INNOCULTOUR – A journey through the ethno-eco villages of Hvar Island